Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

Мова (мови) освітнього процесу

     Мовою освітнього процесу в закладі дошкільної освіти  відповідно до Закону України “Про освіту”, Закону України “Про державну мову України”, Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, Конституції України та Статуту закладу є українська мова.

Окрім державної, вивчається англійська мова (гурток).

Вакансії

Станом на 01.092023 р. є вакансія асистента вихователя

Річний звіт

ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти №1 «Калинонька»

Тараса ГОЛЕЯ

перед педагогічним колективом

та громадськістю

про діяльність закладу за 2022/2023 н.р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».

Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора

Завдання звітування:

Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.

Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Калинонька»  загального розвитку.

Адреса:76009  м. Івано – Франківськ вул.Вовчинецька, 9

e-mail: kalynonka1@gmail.com

У своїй діяльності ЗДО №1 “Калинонька” керується:

Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII “Про освіту”

Закон України від 13.12.2022 № 2834-IX  “Про дошкільну освіту”

Конституція України

Конвенція про права дитини

Постанова КМУ від 26.09.2023 №1022 “Про внесення змін до Положення про заклад дошкільної освіти” 

власним Статутом, який затверджений рішенням Виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради №232 протокол №16 від 06.07.2022

  “Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах” Наказ  МОН  від 17.04.2006 №298/227

“Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів” Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234

Закон України від 16.01.2020. № 474-IX“Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб” 

Лист МОН від 21.08.2023 1/12490-23 “Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році “ 

Лист МОН від 26.07.2023 4/2645-23 “Щодо роботи з дітьми з ООП в інклюзивній та спеціальній групах”

Лист МОН від 20.06.2023 1/8820-23 “Про організацію безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів”

Відповідно до чинного Статуту у 2022/2023 н.р. ЗДО №1 «Калинонька» працює за 10,5 та 12 годинним режимом роботи. У закладі дошкільної освіти функціонує 10 груп:

1група – для дітей раннього віку;

3 групи – для дітей 4-го року життя;

3 групи – для дітей 5-го року життя;

3 групи – для дітей 6-го року життя.

з них 5 груп з 12-ти годинним перебуванням дітей (з 7 год. 30 хв. до 19 год. 30 хв.), а саме:

гр.”Червона Шапочка”

гр.”Рушничок”

гр.”Віночок”

гр.”Соняшник”

гр.”Барвіночок”

У 2023 н. р. функціонують 3 інклюзивні групи – середня група “Рушничок”, старші групи “Вишиванка” і “Веселка”.

На кінець навчального 2023 року списковий склад становить 305 дітей.

Освітній процес в ЗДО №1 “Калинонька” здійснюється українською мовою.

Дошкільний вік – це важливий період у становлені та розвитку дитини, а дошкільна освіта є невід’ємним складником і першим рівнем у системі освіти-стартовою платформою особистісних досягнень. Одними з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини, розкриття її творчих здібностей, набуття соціального досвіду, готовності до систематичного навчання в умовах Нової української школи. Цілісність освітнього процесу впродовж  2023/2024 навчального року  в ЗДО № 1 «Калинонька»  забезпечується реалізацією Базового компонента дошкільної освіти (2021 р.), програмою розвитку,навчання та виховання дитини дошкільного віку «Соняшник» , парціальних програм та річного плану роботи ЗДО.

Заклад дошкільної освіти має необхідні умови для вирішення освітніх, фізкультурно-оздоровчих заходів. Всі групи оснащені іграшками відповідно до Типового переліку, постійно оновлюється предметно-розвивально ігрове середовище.

АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДУ

ЗДО № 1 “Калинонька” укомплектований повністю педагогічними кадрами. До складу якого входять 30 педагогічних працівників. З вищою освітою – 21 педагог, з середньо-спеціальною освітою – 5 педагогів, з освітнім ступенем “бакалавр” – 4 педагогів.

З боку керівника в дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. У порівнянні з 2021/2022 навчальним роком кваліфікаційний рівень педагогів дошкільного закладу змінився. Так, за підсумками атестації у 2023 році

присвоєно:

кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» – вихователю  Оксані ПОПОВИЧ

підтверджено:

кваліфікаційну  категорію «спеціаліст вищої категорії» музичному керівнику Любові КОЛУПАЄВІЙ

педагогічне звання “вихователь-методист” – музичному керівнику Любові КОЛУПАЄВІЙ, вихователю – Марії БАРИЛЮК.

У 2022/2023 н.р. педагоги закладу систематично відвідували міські он-лайн заходи: методичні об’єднання, школу передового педагогічного досвіду, майстер-класи. Педагоги  планували та проводили роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну діяльність  педагогів ЗДО.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

У 2020/2021 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрація закладу охопила оперативним контролем стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ЗДО, організації життєдіяльності дітей раннього віку, роботу з національно-патріотичного виховання дітей в старших групах, аналіз захворюваності дітей, організацію роботи з БЖД, роботу з батьками щодо правового виховання дошкільників. Аналізувався рівень педагогічної майстерності педагогів, які атестувались.

Методичні заходита інтерактивні форми роботи проводилися на платформі Zoom,Meet: дискусії, ділові ігри, тренінги, бесіди за «круглим столом», мозкові штурми. Проведення відкритих занять з дітьми стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлювались, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло підвищенню  самооцінки педагогів.

Вихователь-методист Марія БАРАН упродовж року надавала методичні рекомендації педагогам у складанні планів роботи з різних розділів програми «Соняшник», підвищенні рівня самоосвіти, роботи з ІКТ, веденні документації згідно номенклатури справ.

Для здійснення стабільного розвитку і нового якісного прориву в національній системі освіти здійснювалося вивчення освітніх інновацій та моніторинг ефективності, розробка педагогами  методичних рекомендацій  (Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затверджене наказом МОН( від 11.07.2017 № 994)).

Значна увага протягом навчального року надавалась питанню формування у дітей та дорослих стабільної мотивації до здорового способу життя: з дітьми проводились нестандартні форми роботи з фізичного розвитку з використанням фітбол-гімнастики.

За результатами обстеження рухової підготовки дітей високий рівень показали 36 дитина, достатній 201, середній52 дітей, початковий 2 дітей. У порівнянні з 2021/2022 роками показники покращились.

Роботу над соціалізацією дитини дошкільника педагогічний колектив провадить, застосовуючи різні форми та методи (заняття, свята, конкурси, змагання, квести, флеш-моби). Цікавими та змістовними виявились заходи: «Осінні барви», «Святий Миколай», «Фестиваль колядок і щедрівок», «Фізкультурний калейдоскоп», Міжнародне «Заняття доброти», «Одягни блакитне», тематичні ранки до Лесі Українки, Т.Г. Шевченка, «Весняні гаївки», “Вишиванка – моя гордість”, «Великодні дзвони», «Свято Матері», “Випускний 2021 року” на яких діти збагачували досвід спілкування, мали можливість самореалізуватися.

Предметно-розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. Враховано розподіл дитячої активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація простору. Недоліками є недостатня наявність в групах сучасних технічних засобів (мультимедійних пристроїв, комп’ютерної техніки).

Педагогічний колектив,  взаємодіючи з батьками вихованців, намагався   забезпечити дитині умови  в дошкільному закладі для повноцінного фізичного та психічного розвитку, сприяти задоволенню потреб дитини в емоційно – особистісному спілкуванні, розвитку її творчих здібностей та інтересів, підвищенню рівня сформованості педагогічної культури батьків, гуманізації цілісного овітнього процесу. Продуктивна взаємодія приносила радість батькам, вихованцям, педагогам.

Через різні форми та види роботи з батьками  на основі   партнерських стосунків  педагоги надавали кваліфіковану допомогу батькам у вихованні дитини та розв’язанні педагогічних проблем.  Також важливим завданням для ЗДО цьогоріч було: розширення інноваційних форм співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebоok, Viber.

На офіційному сайті дошкільного закладу, а також фейсбук сторінці    батьки мають змогу знайти інформацію про напрями діяльності дошкільного закладу; зміст, форми і методи освітньої роботи, господарську та фінансову діяльність закладу, при необхідності внести свої пропозиції, рекомендації. Створюючи інформаційно – просвітницький простір для батьків та інших членів родини, які беруть участь у вихованні дитини, дошкільний заклад  сформував у педагогів і батьків позитивне ставлення до  співпраці. 

Нині батьки вихованців більше цікавляться життям закладу дошкільної освіти, результатами дитячої діяльності, емоційно підтримують дітей. Із глядачів і спостерігачів батьки перетворилися на партнерів та активних учасників освітнього процесу.

Зросла психолого-педагогічна грамотність батьків. Підвищилась культура міжособистісних взаємин дітей. Зв’язок сім’ї із закладом дошкільної освіти продовжується після того, як дитина пішла в перший клас.

Взаємодія з батьками дала змогу спільного осмислення моральних цінностей,  надала  суттєву педагогічну допомогу у розв’язанні  проблем та завдань  морального, національного виховання дошкільнят,  переконала  в необхідності взаємодії  з дошкільним навчальним закладом для.

МЕТОДИЧНА РОБОТА

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», та аналізу освітньої і методичної роботи за 2022/2023 навчальний рік, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів та з метою усунення  недоліків і підвищення ефективності роботи, методична робота в ЗДО проводилась згідно закону України «Про дошкільну освіту» та методичних рекомендацій МОН України від 30.07.2022 № 1/9-411 – «Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності  закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», аналізу освітньої і методичної роботи за 2021/2022 навчальний рік.

Були враховані та усунені недоліки. Методична робота в закладі була спрямована на виконання пріоритетних напрямів роботи з педагогами на 2022/2023 н.р. Вона була охоплена єдиною науково-методичною проблемою «Організація безпечного освітнього середовища у закладі дошкільної освіти».

Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Для реалізації змісту програм в  методичному кабінеті дошкільного навчального закладу з метою підвищення методичного та освітнього рівня педагогів, підвищення їх теоретичного рівня та фахової підготовки, були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, які шляхом самоосвіти педагоги опрацьовували упродовж навчального року, сформований каталог педагогічного досвіду та інноваційних технологій, поповнено книжковий фонд кабінету, що дає можливість педагогам ознайомитися з сучасними педагогічними технологіями, авторськими наробками та використовувати їх в роботі з дітьми.

Для забезпечення якості освітнього процесу були проведені наступні заходи:

Колективні:

–  Засідання круглого столу: Обговорення Інструктивно-методичних рекомендацій МОН України «Щодо організації діяльності закладів дошкільної світи у 2022/2023 н.р. від 30.07.2022р. № 1/9-411.

Постійно-діючий семінар-практикум:«Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї у вихованні дітей дошкільного віку»;

Семінар-практикум «Організація роботи по екологічному вихованню дітей дошкільного віку»:

І етап–«Підвищення екологічної компетентності дошкільника».

ІІ етап–«Формування екологічної відповідальності дітей дошкільного віку» (сталий розвиток).

ІІІ етап–«Рухливі ігри в екологічному вихованні дошкільнят»;

Семінар «Математична компетентність дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технології»:

Ейдетика;

LEGO;

ІКТ

Тренінг «Розвиток інклюзивного навчання в ЗДО»

Методичні виставки «Зернини педагогічного досвіду», «Дидактичні посібники з математики», презентація освітніх проектів.

Групові: школа психолого-педагогічної грамотності, ділова гра;

Індивідуальні – наставництво, стажування молодих педагогів

Важливим стимулом активізації діяльності педагогів стали колективні перегляди.

З метою виявлення та підтримки ініціативних творчих педагогів, підвищення їх професійної компетенції та творчості, популяризації педагогічних ідей методичною службою в ЗДО було організовано та проведено різноманітні конкурси:

«Осінні вернісаж»;

«Кращий куток природи»;

«Город на підвіконні»;

«Найкращі цікавинки» (презентація дидактичних та розвивальних посібників з математики)

 «Мій великодній кошик» (поробки з природного матеріалу).

Завдяки різним формам методичної роботи удосконалювались професійні знання та вміння педагогів.

Для вирішення проблеми модернізації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі провели заходи, засновані на чіткій диференціації освітнього рівня, досвіду, професійних запитів кожного педагога: консультації, майстер-класи, конкурси конспектів з використанням ІКТ технологій.

Завдання удосконалення роботи з питань інформаційно-комунікаційних технологій в колективі залишається актуальним на наступний навчальний рік.

У дошкільному закладі постійно проводилось спостереження за дітьми з метою виявлення здібностей до окремих видів діяльності. Для дітей організувалися та проводилися виставки творчих робіт, виступи на святах, діти залучалися до музичних та фізкультурних свят.

З метою збереження, зміцнення фізичного, психічного здоров’я дітей педагогічний колектив протягом 2020/2021 навчального року працював над якісним забезпеченням фізкультурно-оздоровчої діяльності, підвищенням рівня фізичного виховання в дошкільному закладі.

Для фізкультурних занять обладнано зал, який відповідає санітарно-гігієничним нормам. У дошкільному закладі систематично проводились заняття з фізкультури в залі, на майданчику, загартовуючі заходи. Спостереження за проведенням ранкової гімнастики засвідчили, що педагоги розвивають у дітей рухові навички, які дозволяють виконувати вправи з найменшою затратою енергії. Під час фізкультурних занять відводиться достатньо часу для розвитку основних рухів. Чільне місце в забезпеченні достатньої рухової активності малюків посіли прогулянки. Наявність свіжого повітря, фізичних навантажень дають гарний загартовуючий ефект, внаслідок чого зменшилась кількість дітей, які часто хворіють.

Активно і творчо проводилася гурткова робота з вивчення англійської мови під керівництвом Ціник М.М. 

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 Якість реалізації пріоритетних завдань ЗДО вивчалася під час спостереження за освітнім процесом, бесід з дітьми, педагогами, під час тематичних та комплексної перевірок.

Вихователем-методистом було проведення визначення рівня досягнень дітей дошкільного віку за 2022/2023 н.р. згідно програми «Соняшник» та Базовим компонентом дошкільної освіти. Треба зазначити, що поставлені завдання виконанні в цілому добре, але слід відмітити, що поряд із успіхами і надбаннями маємо ряд недоліків, а саме – не на належному рівні мовленнєві навички дітей. Це обумовлено різними чинниками: спадковість, середовище виховання. Батькам слід усвідомлювати важливість даної  проблеми.

За результатами обстеження рівня особистісного розвитку 90 дітей старшого дошкільного віку практичним психологом Оксаною СТАВИЧНОЮ.

Високий рівень  – 32,7 %;

Вище середнього рівня – 32%;

Середній рівень – 28%;

Нижче середнього – 4,5 %;

Низький рівень – 0 %

Проведено розвиткові заняття у всіх вікових групах відповідно до програм, зазначених у перспективному плані роботи практичного психолога на 2022/2023 н.р.

Корекційні заняття проводилися з вихованцями «групи ризику» всіх вікових періодів по групах і були спрямовані на підвищення рівня загального розвитку дитини, заповнення прогалин їх попереднього розвитку та розвитку недостатньо сформованих вмінь і навичок.

Корекційно-розвиткові заняття також проводилися з дітьми з особливими потребами за програмами рекомендованими інклюзивно-ресурсним центром (2 дітей).

Методичною службою проведено моніторинг рівня засвоєння педагогами ЗДО змісту Державного Стандарту (2021р.). Результати моніторингу стали підґрунтям для формування змісту методичної роботи у 2022/2023 н.р.

Важливим показником результативності роботи ЗДО № 1 “Калинонька” є забезпечення якості освіти, зорієнтованої  на якість результатів засвоєння випускниками обсягу потрібної інфомації, життєво важливих умінь і навичок, системи ціннісних ставлень до світу та самого себе, на рівень розвиненості та виховання дітей  – їхні особисті досягнення.

ОРГАНІЗАЦІЙНО- ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА.

ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ

У вересні 2023 року в освітні заклади підуть 90 випускників ЗДО.

Відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту» (ст.19), «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст.32), на підставі листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 р. № 1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», та з метою своєчасного обліку дітей дошкільного віку (від народження до шести років), в закладі створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку, які проживають на території освітнього округу №6.

ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ

Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, здійснювалася згідно «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227.

Керуючись статтею 59 Закону України «Про місцеві самоврядування в Україні», ст.ст. 33, 35 Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами і доповненнями), постановою Кабінету Міністрів України від 26.08.2002 р. № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернативних навчальних закладів» (зі змінами  та доповненнями), постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2002 р. № 667 «Про затвердження порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», Законом України від 16.01.2020 року №474-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей внутрішньо переміщених осіб», Законом України від 05.11.2020 року № 978-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безкоштовним харчуванням дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвести), помер під захисту незалежності та сувернітету України», рішенням Івано-Франківської міської ради від 24.12.2020 р. №337-3 та наказу ДОН від 30.12.2020 р.№ 619, вартість харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2023 навчальному році встановлено для дітей, які відвідують ясла 44 грн. і 52 грн. для дітей, які відвідують дошкільні групи. Батьки вносять плату за харчування у розмірі 60 відсотків від вартості харчування за день.

Для виявлення дітей пільгового контингенту громадським інспектором ЗДО Оксаною СТАВИЧНОЮ ведеться чітка організована робота по виявленню сімей, які мають пільги. Складений соціальний паспорт ЗДО. Громадським інспектором  розроблені відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, діти яких потребують соціальної опіки. З батьками та членами родин проводилась роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Сім’ям надавались консультації практичного психолога, вихователя-методиста та старшої медичної сестри.

Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно відповідно до заявок із супровідними документами згідно нормативних вимог. Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіку видачі їжі. Постійно здійснювався контроль за якістю та терміном використання та зберігання продуктів, дотримання технології приготування їжі. Проводилося контрольне зважування залишків продуктів. Організоване чергування на харчоблоці дало змогу простежити відповідність закладки продуктів з записом у відповідний журнал.

Протягом року працювала Рада ЗДО з харчування, яка згідно плану проводила перевірки стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання. Медичною сестрою своєчасно відбиралися добові проби, знімалися проби з готових страв. Треба зазначити, що на 100% виконувалися норми хліба, картоплі, цукру, масла вершкового, олії, яєць, молока, сиру твердого, сметани, м’яса та м’ясопродуктів риби, сиру кисломолочного.

Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи.

Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться в робочому стані. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів та спецодягу за рахунок позабюджетних коштів.

З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається перспективне меню,розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена Держпродспоживслужбою.

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Організація протиепідемічних заходів у закладі  здійснювалась відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 24 березня 2016 року №234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17 квітня 2006 року № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та з урахуванням тимчасових рекомендацій, спрямованих  на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

На період адаптивного карантину в дошкільному навчальному закладі:

– розробили адаптивний графік прогулянок та занять з метою недопущення об’єднання/змішування груп;

– обмежили кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням;

– проводили додаткові  ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;

–  надавали пріорітет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;

– переформували розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;

– обмежили заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;

– обмежили заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового  інвентаря;

– забезпечили процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.

Керуючись санітарними правилами для дошкільних навчальних закладів було проведено аналіз захворюваності дітей ЗДО, який показав, що у 2021 році днів пропущених за хворобою було 2526 днів (ясла –292 дні, дошкільні групи – 2334 дні).

Захворюваність дітей за 2022/2023 н.р., в порівнянні за 2021/2022 н.р. зменшилася  на 226 днів. Вона становила 2830 днів.

Високою залишається захворюваність у таких групах:

ІІ молодша група «Соняшник»           – 503 дні,

ІІ молодша група «Червона Шапочка»     -237 днів,

середня група «Віночок»                  – 242 дні,

старша група «Барвіночок»              – 136 днів

середня група «Дзвіночок»                  – 190 дні.

Найнижча захворюваність у:

середня група «Рушничок»                – 79 днів,

старша група «Вишиванка»               – 109 днів,

ІІ молодша група «Сонечко»         -110 днів,

ясельна група «Курчатко»                  – 129 днів,

старшій групі «Веселка»                  – 134 днів,

Групи здоров’я:

І група           –9,8% дітей

ІІ група          –83% дітей

ІІІ група        – 3,8% дітей

ІV група        – 0,5% дітей

Групи по фізкультурі:

Основна           – 95,7% дітей

Підготовча       – 4,3% дітей

Спеціальна      –немає

Звільнені          – немає

Профілактичну роботу в дошкільному закладі вели старша медична сестра Ірина ЛЕГКА. Вона постійно контролювала фізкультурно-оздоровчу роботу з дітьми всіх вікових груп разом з вихователем-методистом, проводила заходи профілактичного характеру:  антропометрію, перевірку постави, огляд на педикульоз. Високоефективними є рекомендації загального санітарно-гігієнічного спрямування.

Для зниження захворюваності колективом ведеться систематична робота, зокрема це:

– Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками щодо профілактики захворювань.

– Дотримання вимог санітарії.

– Здійснення загартування вихованців.

– Організація фізичного виховання.

​- Чітке дотримання режиму дня.

– Взаємодія медсестри дошкільного закладу з дитячою поліклінікою.

ЗДО забезпечений медикаментами у повному обсязі при наданні першої медичної допомоги.

Медична сестра закладу здійснювала профілактичні заходи: проведення обов’язкових оглядів дітей, контроль за станом здоров’я працівників та дітей, фізичним розвитком дошкільнят, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил в ЗДО.

РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ

Упродовж  2022/2023 навчального року активно працював «Благодійний Фонд ДНЗ «Калинонька». Члени Фонду систематично були присутні на педагогічних радах, організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціональне їх використання (онлайн). Голова благодійного фонду Іроденко В.Б.. вів активну діяльність щодо залучення батьків  до благоустрою території дошкільного закладу, проведенню ремонтних робіт. Засідання членів «Благодійного Фонду ДНЗ «Калинонька» проводились регулярно.

Завдяки благодійній допомозі батьків було виконано:

косметичні ремонти в групових приміщеннях

завезено пісок на ігрові майданчики;

проведено поточний ремонт та фарбування ігрового та спортивного обладнання на майданчиках;

стали переможцем конкурсу «Бюджет участі» та Конкурсу Проєктів.

Під час місячника по благоустрою території закладу за програмою «Посади дерево – зроби дитину щасливою» висаджені кущі, квіти. Оновлені клумби кожної групи.

ПІДСУМКИ

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми проводилась систематично, цілеспрямовано, комплексно спільно з батьківською громадськістю.

Проте є труднощі, які необхідно вирішувати, а саме:

відновлення асфальтованого покриття, огорожі території ЗДО;

капітальний ремонт зимового саду та коридорів.

Матеріально-технічне забезпечення

Дошкільний навчальний заклад розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 2619,1 кв.м. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем та 10,5-годинним та 12-годинним режимом роботи. На 01.01.2021 ріку функціонує 9 дошкільних груп і 1  група ранього віку – 305 дітей.

Загальна площа території закладу 1,5 га. Територія дошкільного закладу та його будівля відповідають санітарним нормам. Заклад має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований  майданчик із зеленими насадженнями, на  яких встановлені пісочниці, ігрове обладнання. На території закладу розташований спортивний майданчик площею 0.04 га та спортивне обладнання. Для виконання завдань розумового, екологічного та трудового розвитку дошкільнят облаштовано дитячі городні ділянки, естетично оформлені квітники,  висаджено фруктові та декоративні дерева і кущі.Будівля знаходиться у належному стані. Навчальні та адміністративні приміщення дошкільного закладу мають затишний та естетичний вигляд. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень, будівля підключена до централізованої системи опалення та каналізації, горячою проточною водою заклад забезпечений.В ДНЗ є протипожежний інвентар, пожежний щит, достатня кількість вогнегасників та 10 кран-комплектів з пожежними рукавами.

В групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групові приміщення повністю забезпечені твердим та м’яким інвентарем, відповідають санітарно-гігієнічним нормам та сучасним вимогам щодо естетичного оформлення та облаштування. У групах є технічні засоби навчання, сучасне розвивальне та ігрове обладнання. До послуг дітей цікаві освітньо-розвивальні посібники та іграшки, які розміщені в ігрових осередках і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.

– Cтворені умови для підвищення професійного рівня та самоосвіти педагогів, методичний кабінет забезпечений навчально-методичною літературою з грифом МОНУ; періодичною пресою , технічними засобами навчання.

– Облаштовано місце для роботи практичного психолога, вчителя-логопеда, музичного керівника.

– В музичній залі є сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, колонка , проектор, екран портативний, мікрофони, магнітофон, дитячі музичні інструменти. Обладнано спортивну залу, де є необхідний спортивний інвентар. Окрім того, у кожній групі створені та наповнені необхідним обладнанням та атрибутами для рухливих ігор центри рухової активності.

– Для задоволення потреб художньо-естетичного напрямку освітньої діяльності зроблені руками вихователів та придбані різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний.

– Медичний кабінет складається з кабінету прийому , маніпуляційного кабінету, ізолятора на одне ліжка. Медичне обслуговуваня в закладі здійснюють сестра медична старша та сестра з дієтичного харчування. Кабінет оснащено відповідно до нормативно-правових документів.

– Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом, технологічним обладнанням: електромясорубка, електросковорода, дві електроплити , електроводонагрівач, 1 холодильник побутовий, 2  холодильні  шафи, протирочна машина.

– Пральня забезпечена  2-ма пральними машинами, водонагрівачем, прасками, швейною машиною . Є кімната для сушіння білизни. Оснащенна обладнанням для зберігання чистої білизни.

– Педагоги мають можливість користуватися сучасними технічними засобами навчання: комп’ютерами та  ноутбуками з підключенням до інтернет мережі, Wi-Fi, магнітофонами, принтерами, сканерами , ламінаторами,  проекторами, мультимедійною дошкою.

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу дошкільної освіти на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність ДНЗ здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі  кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. Джерелами фінансування дошкільного навчального закладу є кошти: міського бюджету, у розмірі передбаченому нормативами фінансування, батьків або осіб, які їх заміняють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб.

ЗВІТ ПРО ВИКОРИСТАННЯ КОШТІВ

Подаємо звіт про обіг бюджетних коштів у січні -серпні 2023 року

Подаємо звіт про використані кошти у січні 2022 року.
 Місцевий бюджет
2111      Заробітна плата                                                               337,9         
2120      Нарахування на заробітну плату                                    74,9  
2210      Предмети, матеріали, обладнання та інвентар             7150  
2230      Продукти харчування                                                       65207,00
2240      Оплата послуг (крім комунальних)                                 ­———–

2271      Оплата теплопостачання                                                 85712,22
2272      Оплата водопостачання та водовідведення                  3592,97
2273      Оплата електроенергії                                                     17167,36
3110      Придбання обладнання і предметів довгострокового користування                                                                                                                              50000,0                  3132      Капітальний ремонт закладів освіти                                  ————–
2800      Інші поточні видатки                                                            ————– 
ВСЬОГО:                                                                                             641629,55

.

З повагою    адміністрація ДНЗ.

  Звіт про використані кошти у лютому 2022 року.
 Місцевий бюджет
2111      Заробітна плата                                                                     323,8 
2120      Нарахування на заробітну плату                                          70,9
2210      Предмети, матеріали, обладнання та інвентар                   0,00 

2220      Медикаменти та перев’язувальні матеріали                       0,00
2230      Продукти харчування                                                            61,835,00
2240      Оплата послуг (крім комунальних)                                       400,00

2271      Оплата теплопостачання                                                      63497,80
2272      Оплата водопостачання та водовідведення                       2892,56
2273      Оплата електроенергії                                                          13771,72
2274      Оплата природного газу                                                       0,00
3110      Придбання обладнання і предметів довгострокового користування                                                                                                                           ________

3132      Капітальний ремонт закладів освіти                               ————–

ВСЬОГО:                                                                                                    437097,08

 З повагою    адміністрація ДНЗ.

Звіт про використані кошти у грудні 2021 року.
 Місцевий бюджет
2111      Заробітна плата                                                                     344,2 
2120      Нарахування на заробітну плату                                          74,7 
2210      Предмети, матеріали, обладнання та інвентар                  27949,08

2220      Медикаменти та перев’язувальні матеріали                       0,00
2230      Продукти харчування                                                            82214,00
2240      Оплата послуг (крім комунальних)                                       2200,0 

2271      Оплата теплопостачання                                                      50335,66
2272      Оплата водопостачання та водовідведення                        3263,50
2273      Оплата електроенергії                                                          17719,34
3110      Придбання обладнання і предметів довгострокового користування                                                                                                                                       0,00

3132      Капітальний ремонт закладів освіти                               ————–


ВСЬОГО:                                                                                                    602581.58

Благодійні внески від батьків у листопаді   797,00  грн.

Благодійні внески від батьків використано на придбання господарських товарів:

  • абразивний відрізний диск по сталі                                     65.34
  • кран кульковий для поливу                                                   58,56
  • змішувач для кухні                                                                 465,36
  • лампа Gauss LEED                                                                 283,80
  • шпуля нейлонова з металевим диском                                151,92
  • ліска для садових тримерів «Квадрат»                                 169,80
  • лопата копальна загострена                                                  75,00
  • лопата совкова пісочна                                                           75,00           
  • рукавичка трикотажна                                                             33,30
  • лопата штикова гартована ЛКО + граблі виті                       71,00

З повагою    адміністрація  ДНЗ.

Звіт про використані кошти у жовтні 2021 року.
 Місцевий бюджет
2111      Заробітна плата                                                               337,6
2120      Нарахування на заробітну плату                                    84,7  
2210      Предмети, матеріали, обладнання та інвентар             0,00 

2220      Медикаменти та перев’язувальні матеріали                  0,00
2230      Продукти харчування                                                       85,519
2240      Оплата послуг (крім комунальних)                                 9,503

2271      Оплата теплопостачання                                                16,637,41
2272      Оплата водопостачання та водовідведення                 3472,35
2273      Оплата електроенергії                                                    19120,09
3110      Придбання обладнання і предметів довгострокового користування                                                                                                                                       0,00

3132      Капітальний ремонт закладів освіти                               ————–


ВСЬОГО:                                                                                                    556,551,85 

З повагою    адміністрація  ДНЗ.

Звіт про використані кошти у вересні 2021 року.
 Місцевий бюджет
2111      Заробітна плата                                                               455,9
2120      Нарахування на заробітну плату                                    99,1  
2210      Предмети, матеріали, обладнання та інвентар             34,600                              

2220     Медикаменти та перев’язувальні матеріали                  0,00
2230      Продукти харчування                                                       89631,00
2240      Оплата послуг (крім комунальних)                                 4355,00

2271      Оплата теплопостачання                                                5473,00
2272      Оплата водопостачання та водовідведення                 3049,27
2273      Оплата електроенергії                                                    19949,00

3110      Придбання обладнання і предметів довгострокового користування                                                                                                                                       0,00

3132      Капітальний ремонт закладів освіти                               ————–


ВСЬОГО:                                                                                                    712057,27

 

З повагою    адміністрація  ДНЗ.